Pages: [1] 2 3 ... 8
  Print  
Autor Topic: Pytanie_O_Specjalizacje  (Read 15256 times)
Modnok
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 344



« on: August 29, 2011, 11:15:02 AM »

Ponieważ robi się nas już spora gromadka zacznę nowy temat i zapytam was o planowane specjalizacje. Jest ich wydaje mi się sporo.
Dlatego chciałem zobaczyć ile będzie powtarzających spec albo brakujących spec by móc ewentualnie wypełnić braki, luki. Jest nas już ponad 40 w gildi i fajnie by było gdyby znalazły się wszystkie specjalizacje tak by stać się najpotężniejszą i nie zależną gidią Republiki :)
 tu mała podpowiedz --->  http://www.swtor.com/info/systems/crew-skills
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #1 on: September 02, 2011, 09:31:26 PM »

U mnie pewnie to będzie Archeology, Artifice i Treasure Hunting, z czego spodziewam się że 2 pierwsze skille będzie miała ogromna większość Jedi w grze:)
czyhanastrychu
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 68



« Reply #2 on: September 02, 2011, 10:50:20 PM »

Ja wybiorę slicing.
emssik
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 474


« Reply #3 on: September 03, 2011, 10:31:35 AM »

Myślę, że strasznie ciężko decydować teraz tak na prawdę nie wiedząc, jaki będą zależności pomiędzy tymi skillami.

Coś trzeba jednak wybrać na początek. Prawdopodobnie zdecyduje się na:

Scavenging – the art of recovering useful materials and parts from old or damaged technology
Slicing – a skill in accessing secured computer systems and lockboxes to acquire valuable data and rare schematics

I teraz mam problem, bo albo, albo ;)

Armormech – the ability to work with hard metals and electronic shielding to construct all types of personal armor
Armstech – the skill of constructing blasters, blaster rifles and upgrades
VonskiWan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 28



« Reply #4 on: October 23, 2011, 10:41:52 PM »

Tutaj jest fajny post na temat craftingu.

http://forum.alterswtor.com/index.php?/topic/138-swtor-beta-%e2%80%93-crafting/
Modnok
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 344



« Reply #5 on: October 24, 2011, 10:11:06 AM »

Bardzo fajnie, że to wrzuciłeś. Już wcześniej to widziałem ale nie dodałem a jest tam sporo ciekawych informacji. Ja skłaniam się bardziej ku Slicing-Cybertech-Treasure Hunting. Jeszcze ta biochemia mnie interesuje ale w sumie może na alta o którym też myślę wybiorę tą biochemie ( a interesuje mnie Troper na alcie)
VonskiWan
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 28



« Reply #6 on: October 25, 2011, 11:10:54 AM »

Ja chyba pójdę w armstech scavenging i slicing ( ponoć nieźle się na tym zarabia). Ale pewnie slicing nie będzie już takie OP jak zacznie więcej ludzi grac.

Pożyjemy zobaczymy
panzar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 91

Also Known As "Forren-Midosea"


« Reply #7 on: October 25, 2011, 05:24:01 PM »

Ja wiem że wybiorę: artifice, archeology i treasure hunting. Najbardziej będzie mi pasować pod klasę.
Camil (Gwyndeith)
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 693


Casual


WWW
« Reply #8 on: October 25, 2011, 06:51:19 PM »

Wszędzie gdzie czytam, to sugerują wziąć slicing i nie będziesz miał żadnych problemów z kasą. Weźmiesz inne crafty to będziesz ciułał na ich rozwój... Troszkę nie fair. :P Mi akurat slicing nie pasuje. >.< Mam nadzieję, że jeszcze to jakoś zbalansują.

Żeby robić heavy armorki dla Troopera muszę mieć Underworld Trading, si? Wolałbym Investigation, ale to podobno tylko na medium. :(

panzar
Jeździec
**
Offline Offline

Wiadomości: 91

Also Known As "Forren-Midosea"


« Reply #9 on: October 25, 2011, 07:22:56 PM »

Większa szansa jest na to że zostanie to jakoś unormowane, aniżeli zostanie pozostawione takie jakie jest, dlatego też omijam slicing kompletnie, bo jak znam życie to w ogóle to tak znerfią że będzie bezużyteczne.
Germion
Radny
Super Bohater
****
Offline Offline

Wiadomości: 1096


Addicted to alts


« Reply #10 on: November 07, 2011, 09:10:52 AM »

Mój zestaw na start to slicing, archeology i artifacting.
Charon
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« Reply #11 on: November 21, 2011, 09:35:44 PM »

Dla tych którzy jeszcze nie widzieli ciekawa stronkia z listą co i z czego mozna tworzyc za pomocą craft skili (zakładka recipes)

http://db.darthhater.com/

Ps Chciałem pierwotnie wziasc armorycraft jednak coraz bardziej przekonuje sie do bioanalise bo bez dobrej potki daleko sie na PVP sie nie zajedzie;) a do tego Trooper ma kumpelke z bonusem do tego skila.

Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #12 on: November 21, 2011, 09:55:56 PM »

Charon z tego co pamiętam to chyba usunięto bonusy do craftingu u kompanów.
Charon
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« Reply #13 on: November 21, 2011, 11:17:20 PM »

Moze mam nie aktualne wiadomosci ale w bazach nadal widnieja informacje o takowych. Jezeli nawet to i tak był to bonus minimalny, chociaz lepsze to niz nic ;)
Elron
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 407



« Reply #14 on: November 21, 2011, 11:38:49 PM »

Wiesz, nie wiadomo na którym buildzie bety te bazy się opierają:)

Mi osobiście bardzo się te bonusy podobały ale testerzy stwierdzili że doprowadzało to do sytuacji gdzie z pewnymi kompanami nie grało się wcale bo non stop siedzieli przy crafcie rzeczy do których dawali bonusy.
Pages: [1] 2 3 ... 8
  Print