Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Podanie- Woltalin  (Read 3391 times)
Woltalin
Lotro Officer
Mędrzec
*

« on: July 30, 2008, 09:35:52 PM »

Witam!

Woltalin, Guardian, 15 level.

Lat 23 (tendencja wzrostowa).  ;)

Na początek wypada się przedstawić. Mam na imię Artur i pochodzę z Łodzi, gdzie jestem studentem piątego roku archeologii na Uniwersytecie.
       Zacznę może od tego, dlaczego wybrałem Lord of The Rings Online. Powód jest dla mnie tak oczywisty, że czasami trudno go dostrzec. Świat jaki nakreślił swoim piórem J. R. R. Tolkien (czyli nie byle kto, bo przecież profesor filologii germańskiej w Oksfordzie), jest według mnie najlepszym i najkompletniejszym swiatem fantasy w literaturze. Na jego podstawie powstała gra, której jedną z najmocnejszych stron jest dbałość o fabułę oraz jej niepodważalny związek z książką. Powyższe fakty oraz moje zamiłowanie do owej doskonałości nie pozostawiły mi innego wyboru. :)
       Do wyboru Twierdzy skłoniło mnie kilka aspektów. Przede wszystkim zrzesza ona Polaków, co niweluje barierę językową. Po drugie chciałbym się dowiedzieć o Lotro jak najwięcej i liczę, że moja ewentualna przynależnośc do Was mi w tym pomoże, poprzez doradztwo bardziej dośwadczonych graczy. Po trzecie zdobyłem się ostatnio na zakup lifetimea i chciałbym mieć pewność, że będę mógł cieszyć się tą grą, z kilkoma innymi jej fanami dłużej niż miesiąc.
       Teraz opiszę moje doświadczenia z tego typu grami. To będzie najkrótszy i najsmutniejszy akapit, ponieważ tych doświadczeń brak, chyba, że jesteście skłonni uznać mi przygodę z Diablo II. :) Taki stan znajdzie swoje wyjaśnienie poniżej.