Pages: [1] 2
  Print  
Autor Topic: Craglorn  (Read 4841 times)
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« on: May 22, 2014, 09:23:22 PM »

Czego można sie spodziewać na Craglornie
http://www.reddit.com/r/elderscrollsonline/comments/267ajr/craglorn_overview_what_is_it_what_to_expect/
W sobote o 12 jak ktoś jest chetny bedziemy robić grupowe eventy (V9+). Zapraszam.
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1096


Addicted to alts


« Reply #1 on: May 27, 2014, 10:22:46 AM »

Wygląda na to,  że wszyscy teraz przenieśli sie do Craglorn z powodu wysokiego expa na każdym poziomie vr....?
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #2 on: May 27, 2014, 11:01:53 AM »

Dokładnie...
Odczuwam swoistą postać rozdwojenia jaźni u devsów. Najpierw aby skanalizować całość procesu levelowania na content opierający się na questowaniu obcieli praktycznie do 0 Xp z dungeonówi contentu grupowego, a teraz zrobili ruch totalnie w drugą strone.

Wczoraj poraz pierwszy wlazłem na Coralgola (no dobrze Craglon- trudne słowo :P)
i nawet zbytnio nie ogarniajac zony i tego co się na niej dzieje w przeciągu 2h wbiłem połowe lev (z 4,75 na 5,25) i dorobiłem sie kilku epaxxow... o blue dropach nawet nie wspominam

Po co mam biegać i expic (poza sama przyjemnością questowania...) skoro moge stac w zergu/raidzie i co 5 minut kasowac 20k xp? albo co tyle samo czasu dostawac szanse na epaxxa farmiac anomalie? i to grajac solo.

A i tak nie są to najefektywniejsze formy spędzania czasu w adventure zone ...
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #3 on: May 27, 2014, 12:14:41 PM »

Grind grind grind ......... :)
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #4 on: May 28, 2014, 09:40:04 AM »

Grind Panie to przed wojna był...
to jest czysta "przyjemność" 12 ludka pod anomalia wyciąga circa 0,6 mln XP/H a biorac pod uwage że generalnie da sie farmić 2 anomalie równocześnie to mamy 1,2 mln Xp/H czyli levelek w 2-4 godzin w zależności od wysokości levelka nie mówiąc o szansie na epaxxy co ca 2 minuty.

Jedno trzeba Zenimaxowi oddać obiecywali gre bez grindu i słowa dotrzymali bo o o czym pisze to trudno zakwalifikować do grindu :P

IMHO zostawiając anomalie na 4-5 minutowym respawnie w momencie wejścia Colargola Zenimax strzelił sobie w kolano. Jak dla mnie spoko bo levelowanie na questach zaczynalo mnie juz nużyć ale anomalie to przeginka w druga stronę.

I tak bede levelowal na anomaliach bo chce jak najpredzej wbic lev cap żeby innym poprzeszkadzać w 12 os Trialach jako ranged dps- off heal (staff ) :)
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #5 on: May 28, 2014, 09:44:11 AM »

:) troche im chyba nie wyszlo tak jak planowali

Dla mnie jest brak konsekwencji - bedac na VR4 nie moge isc do Aldmeri Dominion (VR6-10) pomoc koledze, ale juz do Craglorn VR12 moge.
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1096


Addicted to alts


« Reply #6 on: May 28, 2014, 02:07:37 PM »

Grind Panie to przed wojna był...
to jest czysta "przyjemność" 12 ludka pod anomalia wyciąga circa 0,6 mln XP/H a biorac pod uwage że generalnie da sie farmić 2 anomalie równocześnie to mamy 1,2 mln Xp/H czyli levelek w 2-4 godzin w zależności od wysokości levelka nie mówiąc o szansie na epaxxy co ca 2 minuty.

Jedno trzeba Zenimaxowi oddać obiecywali gre bez grindu i słowa dotrzymali bo o o czym pisze to trudno zakwalifikować do grindu :P

IMHO zostawiając anomalie na 4-5 minutowym respawnie w momencie wejścia Colargola Zenimax strzelił sobie w kolano. Jak dla mnie spoko bo levelowanie na questach zaczynalo mnie juz nużyć ale anomalie to przeginka w druga stronę.

I tak bede levelowal na anomaliach bo chce jak najpredzej wbic lev cap żeby innym poprzeszkadzać w 12 os Trialach jako ranged dps- off heal (staff ) :)

W tej chwili o kazdej porze dnia jest tam tyle ludzi, ze crashuje  sie co chwila a jak jest ponad 30 osob pod krysztalem to exp sie buguje i exp nie wlatuje, i nie pomaga biocie addow czy super dps, bugfest niestety i tyle.
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #7 on: May 28, 2014, 02:56:04 PM »

Grind Panie to przed wojna był...
to jest czysta "przyjemność" 12 ludka pod anomalia wyciąga circa 0,6 mln XP/H a biorac pod uwage że generalnie da sie farmić 2 anomalie równocześnie to mamy 1,2 mln Xp/H czyli levelek w 2-4 godzin w zależności od wysokości levelka nie mówiąc o szansie na epaxxy co ca 2 minuty.

Jedno trzeba Zenimaxowi oddać obiecywali gre bez grindu i słowa dotrzymali bo o o czym pisze to trudno zakwalifikować do grindu :P

IMHO zostawiając anomalie na 4-5 minutowym respawnie w momencie wejścia Colargola Zenimax strzelił sobie w kolano. Jak dla mnie spoko bo levelowanie na questach zaczynalo mnie juz nużyć ale anomalie to przeginka w druga stronę.

I tak bede levelowal na anomaliach bo chce jak najpredzej wbic lev cap żeby innym poprzeszkadzać w 12 os Trialach jako ranged dps- off heal (staff ) :)

W tej chwili o kazdej porze dnia jest tam tyle ludzi, ze crashuje  sie co chwila a jak jest ponad 30 osob pod krysztalem to exp sie buguje i exp nie wlatuje, i nie pomaga biocie addow czy super dps, bugfest niestety i tyle.

No wczoraj cały czas jak byłem w party 12 osobowym to akurat bez większych problemów wchodziła te 40k co kilka minut a skacząc na druga niekoniecznie xp wchodziło ale skrzynka była zawsze :P no ale to było po 22:30
 :P
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1096


Addicted to alts


« Reply #8 on: May 28, 2014, 04:35:41 PM »

No wiem wiem, wszystko to fajnie itd ale.... w ciągu dwu dni cały świat veteran area  został zwężony do kilku miejsc wielkości ogródka piwnego , bo po co gdzie indziej iść.... bez sensu trochę.
Eor (Czarny)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 360



« Reply #9 on: May 29, 2014, 01:31:03 PM »

Quote
No wiem wiem, wszystko to fajnie itd ale.... w ciągu dwu dni cały świat veteran area  został zwężony do kilku miejsc wielkości ogródka piwnego , bo po co gdzie indziej iść.... bez sensu trochę.

No właśnie ... a ja zaczynam coraz częściej dostrzegać problem braku graczy, z którymi chcąc nie chcąc muszę robić dungi publiczne, bo samemu to mordęga albo się po prostu nie da. Im wyższy rank dym gorzej, a kończę właśnie Bangkorai na 5.
Myślę, że devsi sporo rozwiązań w TESO nie przemyśleli dokładnie i teraz trochę się miotają. Bo jeśli jest tak jak piszecie, to liczba questujących graczy drastycznie się zawęzi a to spowoduje, że większość zadań bardzo trudno zrobić albo stanie się to nawet niemożliwe.
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #10 on: May 29, 2014, 02:37:05 PM »

Mnie to się w ogóle VR nie chce robić. Mam dwie sztuki na VR1. Lelevuję jakieś maluchy. Jakoś mnie nie przekonali do tego całego veteran content.
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2714



« Reply #11 on: May 29, 2014, 02:51:54 PM »

VR robie bo chce poznać inne mapy. Co prawda dopiero v2 ale grając sorcem jakoś nie mam problemów nawet w public dungeon.
Ja jestem questoholikiem więc mi pasuje. Nie zostawiam mapy do czasu jak nie mam wszystkiego wyczyszczonego. Żeby nie było nudno to gram na 4 postaciach ;D
Eor (Czarny)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 360



« Reply #12 on: May 29, 2014, 04:19:54 PM »

Quote
Co prawda dopiero v2 ale grając sorcem jakoś nie mam problemów

Ale ty Najstarszy jesteś hardkorowy koksu i nie masz lipy ;D a ja jestem pikuś ... wprawdzie Pan Pikuś ale zawsze ...
Poza tem co rank jest coraz trudniej. Jak jeszcze  v 1, 2 to coś moglem popróbować to już 4, 5 jest ciężko. Najbardziej mnie wnerwia jak zrobię z trudem prostszego dunga i padnę na bosie ... a tu nagle upsik ... nie mam gema żeby się podnieść. I od początku ... a moby się zrespawnowały :)
Edhenor
Lotro Officer
Forum Addict
*
Offline Offline

Wiadomości: 2714



« Reply #13 on: May 29, 2014, 04:37:19 PM »

Idziesz na strefe, kupujesz 10-20 gemów (pustych), na  kilku mobach ładujesz. I nawet przypadkowy zgon nie jest Ci straszny. Reszta to kwestia wypracowania taktyki.
Germion
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1096


Addicted to alts


« Reply #14 on: May 30, 2014, 08:36:13 AM »

Tylko, że od tak v5 czy v6 HP mobów specjalnych jak bossy rośnie bardzo - do 20-25k i wtedy zwykle co najmniej trzy osoby trzeba jak nie  więcej, dungeony do v9 robiłem solo na v4 ale to było przed nerfem basha - nie próbowałem teraz.
Pages: [1] 2
  Print