Pages: 1 [2]
  Print  
Autor Topic: Craglorn  (Read 4518 times)
Eor (Czarny)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 359



« Reply #15 on: May 30, 2014, 07:57:37 AM »

Quote
Idziesz na strefe, kupujesz 10-20 gemów (pustych), na  kilku mobach ładujesz. I nawet przypadkowy zgon nie jest Ci straszny. Reszta to kwestia wypracowania taktyki.

aaaaaa ... to już wszystko rozumiem ... ale ... eeeee ... na jaką strefę? ;D i gdzie kupuję? to gemy nie ładują się tylko na bossach? :)

Taktyka, no właśnie i to jest to co mi się w tej grze podoba. Nie da rady, bez kombinowanie jak koń po górę, zabić sobie bossa ... trzeba się pomęczyć. Nawet w public dungach. Zawziąłem się ostatnio i udało mi się takiego zabić, nawet melee był ale ile przy tym było biegania, kajtowania i kombinacji alpejskich. W sumie gdyby nie to, że systemowo od czasu do czasu zatrzymywał się żeby coś wykastować (nie mylić w wykastrować :) ) to pewnie by się mi się nie udało.

Quote
dungeony do v9 robiłem solo

 :o podziwiam ... no ja nie potrafię ale zawsze twierdziłem, że noobek jestem :) i mam dziwne wrażenie, że takich jak ja jest więcej tylko się nie przyznają :P

Tak sobie myślę ... z jednej strony ten Coralgol niby ułatwia (podobno) lvlowanie ale z drugiej strony spowodował odpływ graczy z PVE. Z drugiej niewątpliwa trudność questowania w grze powoduje konieczność współpracy, która zanika z powodu coraz mniejszej ilości graczy ... co powoduje znaczne utrudnienie a nawet przestoje ... co wywołuje dalszy odpływ graczy.
Może tak jest, może nie ... tak sobie filozuję .. ale mam okienko to mam czas ;D
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #16 on: May 30, 2014, 02:43:22 PM »

To nie do końca tak Na Colargola polecieli wszyscy Ci dla których gra zaczyna sie po wbiciu max levelu, a więc osoby zainteresowane end contentem.

(I z całym szacunkiem nie przyjmuje zarzutu że nie będa w stanie klasy ogarnąc bo jak do 50 lev nie ogarneli klasy to dalsze 100 lev też ich tego nie nauczy :P)

Colargol to właśnie zona end game. Wszystkie gry MMO jakie znam i w jakie grałem charakteryzuja się tym że end content to właśnie content grupowy czyli raidy (tu 12 osobowe triale) dungeony o zwiekszonym stopniu trudności, world bossy i ew daily grind.
Na temat "jakości" end contentu czyli Colargola trudno mi się na razie wypowiadać bo... nie wiem jak tak naprawde wyglądaja triale i jaki jest ich stopień trudności. Generalnie co do zasady Colargol powinien zapewnic dobra zabawe na conajmniej 3-5 miesięcy tzn tyle powinno najlepszym gildiom zająć czasu rozwalenie wszystkiego co jest na najwyzszym stopniu trudności.

Przebijanie się przez CAŁĄ grę żeby dostać się do end contentu... może być nudne zwłaszcza że tak naprawdę w żaden istotny sposób nie wpływa to niestety na rozwój postaci. Z tego powodu całe szczęście że jest możliwość wyboru innej opcji niż questowanie ( bo z przyczyn absolutnie mi niewiadomych do tej pory nie przywrócono "normalnego" xp w dungeonach jakie jeszcze można było spotkac w stress testach)

A co do kombinowania na walce z bossami powiem tak osobiście na tym poziomie na jakim sie z nimi spotykałem w dungeonach uważam że mechanika jest całkiem ciekawa ale nie wymaga jakiegos super ogarniania (też dodam ze nie widziałem dungeonow vr bo stwierdzilem ze bieganie na vr1-2 jest bez sensu bo sprzet dropi vr5+ ) i przeciętnie ograni gracze mmo nie powinni mieć żadnych problemów :P

jak przewali się pierwsza fala na Colargolu czyli tak do 2-3 tygodni to ludzie wrócą do questowania bo Colargol dla nizszych vr solo bedzie zbyt trudny a chetnych do farmienia bossow i anomali nie bedzie jak już wszyscy wszystko ufarmią  :P

Ufff ale wall of text mi wyszedł... ciekawe czy ktos to przeczyta :P

Eoreh
Wojownik Twierdzy
Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 868



« Reply #17 on: May 30, 2014, 03:54:25 PM »

... ciekawe czy ktos to przeczyta :P
Przeczytałem całość.

Quote
Idziesz na strefe, kupujesz 10-20 gemów (pustych), na  kilku mobach ładujesz. I nawet przypadkowy zgon nie jest Ci straszny. Reszta to kwestia wypracowania taktyki.

aaaaaa ... to już wszystko rozumiem ... ale ... eeeee ... na jaką strefę? ;D i gdzie kupuję? to gemy nie ładują się tylko na bossach? :)

Może to nie będzie odkrywcze, ale Ja robię tak. Kupuje Gemy(puste) u dowolnego vendora Mystic. Oczywiście są to teraz Grand Soul Gem (empty) - kosztuje 121 g.
Ze ścieżki Word - Soul Magic - używam skila na mobie  - Consuming Trap - 
Praktycznie z każdego moba o ranku "vr" zabitego jest "nabity" pełny Gem.  Napełnianie trwa więc tyle ile zabicie tych mobów co przy 20 sztukach pewnie z jakieś 10 minut. (lub ciut mniej - ale ja również noob jestem :) )

Eor (Czarny)
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 359



« Reply #18 on: May 30, 2014, 04:29:25 PM »

Nie twierdzę, że na Coralgola polecieli wszyscy bo byłaby to nieprawda. Ale ubytek jest zauważalny. Ale ich prawo. Każdy robi to co lubi i o to chodzi. A co będzie to się zobaczy - nie ma co prorokować.
Widzisz Eorciu jaki ze mnie zieleńszy. Bo dotąd co jakiś czas zastanawiałem się to czego w cholerę służy ta cała ścieżka Soul Magic. A ty mi wytłumaczyłeś jak noob noboowi i patrz - zajarzyłem :)
Smuga (Iren)
Wojownik Twierdzy
Weteran
*
Offline Offline

Wiadomości: 171



« Reply #19 on: May 30, 2014, 10:30:13 PM »

Ja osobiscie jak juz z czyms wiązła bym ten ubytek z rezygnacja z suba niż z colargolem

Gra ma jeden serwer dla całej europy to jest kilkadziesiąt jeżeli nie kilkaset tysięcy graczy. Siła rzeczy instancje tak żeby było niezbędne minimum graczy w każdej instancji. widać colargol plus rezygnacja z suba spowodowały ze zenimax powinien przestawić parametry instancjowania ... (ograniczyc ilosc instancji)

Gra jak na MMO jest bardzo "nowatorska" a właściwie jest to cRPG z permanentnym multiplayerem.

zarówno gracze MMO jak i gracze cRPG musza mocno przestawić swój sposób myślenia o grze.

Mnie osobiście boli nerf xp w dungeonach, jak i itemizacja dropow. tak naprawde wszystko co się ze skrzynki z anomalii wyciąga to do rozbicia się nadaje :)  bo zarówno traity sa sztywne jak i enchanty. Od pewnego momentu epiki są warte tyle ile materiały do upgrade z nich wyciągnięte :)
a triale .. no cóż ostatnio w gildii nie było chętnych i raid został odwołany ... Szybko ludzie stracili zainteresowanie. Obawiam się ze Colargol to nie ratunek a gwoźdź do trumny ESO
Maet
Wojownik Twierdzy
Super Bohater
*
Offline Offline

Wiadomości: 1629



« Reply #20 on: May 31, 2014, 08:05:06 PM »

No z tymi trialami to jest masa ludzi, którzy nie mają VR9 i jeszcze levelują.
Pages: 1 [2]
  Print