|
Aladea
|
 |
« on: September 08, 2009, 10:36:46 PM » |
|
1.Imię / Level Postaci / klasa/ Rasa Aladea/27 / Rune-Keper / Elf woman
2.Wiek Mam 19 lat
3.Doświadczenie w MMO Jestem początkująca w (Age Of Conan : Hyborian Adventures) i (LOTRO) gram w age of conan ” herlodem xolti” na 16 levelu a w lotro „rune-keperem” na 27 levelu umiem sobie poradzicna tyle zeby móc rowijać swoją postać.
4.Coś od siebie i o sobie Mam na imię ala mieszkam w wawie mam 19 lat pracuje obecnie pracuje jako asystentka w biurze ucze się zaocnzie na zarządzaniu wna uczelni w warszawie ineteresuje się fotografią i modą oraz komputerami gdy znajde wolny czas to gram w lotro zainteresowałam się tą gra jak znajomy polecił ją lubie gry w których możesz tworzyć własną postać taką jaką zechcesz dlatego lubie mmo najbardziej właśnie lotro bo moge zagrać w świecie tolkiena d: jestem osobą szczerą otwartą nie zamykam się na ludzi lubie poznawać nowe rzeczy i nabywać doświadczenie w danych dziedzinach.
5. Potwierdzenie, że przeczytalo się kodeks i regulamin i ze się je akceptuje Tak oświadczam że przeczytałam regulamin i kodeks i zapoznałam się z jego treścią i go akceptuję
6.Rodzaj konta Posiadam pełną wersję konta i podstawową wersję gry „Shadows of angmar” i dodatek „Mines of moria” Pozdrawiam Ala.
|
|
|
|
Huriel
|
 |
« Reply #1 on: September 08, 2009, 11:00:10 PM » |
|
5. Potwierdzenie, że przeczytalo się kodeks i regulamin i ze się je akceptuje Tak oświadczam że przeczytałam regulamin i zapoznałam się z jego treścią.
A akceptujesz?  Dla mnie troche zdawkowo, mozesz troche rozwinąć, bardzo proszę?
|
|
|
|
Veldir
|
 |
« Reply #2 on: September 09, 2009, 12:54:56 AM » |
|
W porządku, chociaż przecinki (i inne takie) myszy zjadły
|
|
|
|
Zamir
|
 |
« Reply #3 on: September 09, 2009, 07:54:34 AM » |
|
Zamir mówi za. Początkująca - super
|
|
|
|
Eoreh
|
 |
« Reply #4 on: September 09, 2009, 08:49:36 AM » |
|