Pages: [1]
  Print  
Autor Topic: Aetherian Archive 12-man Trial - Czwartek 29.05.2014 19:30  (Read 2169 times)
Q-ho
Gość
« on: May 25, 2014, 07:00:48 PM »

Raid będzie trwać od 19:30-22/23:00

Schemat zapisu: odpowiedź w tym temacie i podanie swojego Nicku, klasy postaci, Veteran Ranku oraz roli w grupie. Przykład: Qho-DK-VR12-Tank

Zapisy kończą się w czwartek o godzinie 15:00
Grupa zostanie ogłoszona w czwartek ok. godziny 16:30

Tanks:

MT:
OT/DPS:

Healers:

Heal1:
Heal2:
Heal3/DPS:

DPS:

DPS1:
DPS2:
DPS3:
DPS4:
DPS5:
DPS6:
DPS7:

Rezerwa:


Invity do grupy zaczną się o 19:15

Wymagania:
VR9++
Najlepiej green/blue gear lub wyżej
Znajomość taktyk ( http://www.twitch.tv/phazius/b/529700585 )
Potki + jedzonko
Buffki z homecampaign baaaardzo mile widziane
Soul Gemy
Rael
Wojownik Twierdzy
Mędrzec
*
Offline Offline

Wiadomości: 380


« Reply #1 on: May 25, 2014, 07:04:01 PM »

Rael'sora, Sorc - V12 - dps
ext3R
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 14


« Reply #2 on: May 26, 2014, 08:22:04 AM »

Extera val'henrela-VR9 (do czwartku będzie 10-11)-templar healer/support
Perun
Moderator
Super Bohater
*****
Offline Offline

Wiadomości: 1015



« Reply #3 on: May 26, 2014, 08:34:03 AM »

W dk jest od czw dlugi weekend wiec nie ma mnie w domku :(
Regiss
Weteran
**
Offline Offline

Wiadomości: 127


« Reply #4 on: May 27, 2014, 06:17:16 PM »

Regiss NB - V12- dps
Vojton
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 11


« Reply #5 on: May 27, 2014, 09:22:47 PM »

Vojton - Sorc - obecnie V10 - dps (najprawdopodobniej dołączę ok 20:00 jak jeszcze będzie miejsce, 19:00 to dla mnie za szybko na spokojne granie bez odchodzenia od kompa)
Zeed
Przybysz
*
Offline Offline

Wiadomości: 4


« Reply #6 on: May 28, 2014, 08:18:08 PM »

Zapewne sie zjawie :)

Edit zapewnioe sie nie zjawie. Simon do roboty nie przyszedl i musze zostac... Bede dopiero kolo 20 PL time heh...
Aldarian
Wojownik Twierdzy
Jeździec
*
Offline Offline

Wiadomości: 88



« Reply #7 on: May 28, 2014, 09:52:43 PM »

In.
Q-ho
Gość
« Reply #8 on: May 29, 2014, 01:30:04 PM »

W związku z bardzo małym zainteresowaniem raid zostaje odwołany.
Pages: [1]
  Print